דילוג לתוכן

סאגת וגנר נמשכת: הקונצרט בהילטון בוטל

8 ביוני 2012

הסאגה סביב קונצרט וגנר נמשכת: מ"עמותת וגנר" נמסר כעת כי הקונצרט מיצירות וגנר, שהיה אמור להתקיים ב-16 בחודש במלון הילטון, בוטל ע"י הנהלת המלון. לדברי מפיקת האירוע, מירי שמיר, הנהלת 'הילטון' נסוגה מההסכם לאחר שכבר היה בין הצדדים חוזה חתום.
המצב כרגע הוא שיש מנצח, יש תזמורת בת כמאה נגנים, יש חמישה זמרים סולנים, יש קהל גדול של רוכשי כרטיסים, אבל אין אולם שמוכן לארח את האירוע. מעניין איך העניין ייגמר.

From → Uncategorized

3 תגובות
  1. מה שמדאיג זה מי מפעיל כזה לחץ ולמה כולם מתקפלים…

  2. מפתיע אותי שהילטון בהתחלה הסכים לארח את הקונצרט. מה, הם לא מכירים את הלקוחות שלהם? אבל הסיפור הזה פשוט מדכה

  3. איציק הימן permalink

    הגורם היחיד שאני יודע שיש לו כזה כח על תעשיית הארוח הוא הרבנות. אבל גם אם לא, זה מעורר בי נשכחות, ויש מקום לבדוק את הענין הבא, בעקבות מצעד הגאווה בתל אביב:
    בשנות ה-70 התארחו כמה יהודים טובים מהארץ ומהתפוצות בבית ההארחה של מעלה החמישה לכנס, סמינר, בנושא הקהילה הגאה בארץ. מישהו ברבנות שמע על כך, והאיום על הסרת הכשרות לא אחר לבוא, הקיבוץ – שללא ספק אין לחשוד בו בעמדה כלשהי – נבהל וביטל את הכנס. מה קיבלה הרבנות בתמורה – אותם נציגים מחו"ל, מארה"ב, לא עברו על כך בשתיקה אלא הלכו וערכו הפגנת מחאה בכיכר רבין, לא פחות – וקיבלו חשיפה ראשונית בתולדות ישראל בטלוויזיה בזמן שיא, בחדשות, ואח"כ גם ראיון בתוכנית ארוח.
    אם כך, כל מה שצריכים לעשות הוא לארגן הפגנה שבה ינגנו את התוכנית, רצוי בכיכר רבין…

כתיבת תגובה